3 účinné cviky pre štíhle a dokonalé lýtka

88
cviky na lytka

Prichádza leto a každá žena túži po dokonalých nohách, ktoré sa nebude hanbiť ukázať v sukni alebo šatách. Zlou správou je, že vypracované lýtka nedosiahneme len tak, nič nerobením. Preto, aby sme mali nohy po akých túžime potrebujeme samozrejme dodržiavať stravu a pravidelne cvičiť.

Cviky na nohy si vyžadujú dlhodobý a pravidelný tréning. Najjednoduchší cvik na pekné tvarované nohy je chôdza, ale ako ich ešte viac vypracovať?

Rýchle a drobné kroky

Pod drobnými a rýchlymi krokmi rozumieme takzvané rýchle prešľapovanie. Využívajú ho najmä futbalisti. Ako na to? Postavte sa z rozkročenými nohami na pevnú podložku, nohy majte asi 30 centimetrov od seba a začnete rýchlym behom na mieste. Hornú časť tela držte pevnú. Môžete si pomáhať aj rukami. Opakujte v 10 sekundových intervaloch, neskôr ich môžete, podľa potreby zvyšovať. Tiež môžete vyskúšať aj variant s nohami pri sebe.

Výskoky

Jedná sa o náročnejší cvik, ktorý si vyžaduje enegiu. Zo stoja urobte drep a z drepu urobte výskok. Pomáhajte si rukami, pri výskoku ich dajte nad hlavu. Urobte asi 15 poskokov a niekoľkosekundovú pauzu, následne výskoky zopakujte. Časom môžete počet výskokov pridávať.

Výpady

Cvik je vynikajúci nielen na spevenenie lýtok, ale aj vašich stehien. Zo stoja robíte výpady jednou nohou dopredu, noha musí byť v kolene ohnutá, snažte sa dosiahnuť, aby ste vytvorili pravý uhol. Ruky môžete držať opreté o boky. Urobte 3 série po 10 výpadov. Nohy striedajte. Časom môžete počet výpadov pridávať alebo zvyšovať počet sérií.

3 účinné cviky pre štíhle a dokonalé lýtka
5 (100%) 2 votes