Behom k vysnívanej postave

0
179

Beh patrí k jedným z najobľúbenejších športov, práve pre jeho jednoduchosť. Ak však patríte k ľuďom, ktorí beh práve neobľubujú, ale radi by ste si k nemu našli cestu, podelíme sa s vami o to, aké sú benefity behu  a ako s behom začať.

Dizajn-bez-názvu-8 Behom k vysnívanej postave

Výhody behu

Bez obmedzení- K behu nepotrebujete permanentku, nemusíte nikam cestovať a dokonca ani nemusíte sledovať, kedy sa precvičuje konkrétne cvičenie. Behať môžete kedykoľvek a kdekoľvek a to naozaj bez hocijakých obmedzení. Dokonca tu nehrá rolu ani vek.

Pozitívna energia – Ďalšou výhodou je, že beh dobíja energiu. Vyskúšajte si ráno privstať a ísť si zabehať, váš deň bude omnoho efektívnejší a úspešnejší a vy budete pozitívnejší a menej unavený.

Beh je prirodzený – Človek je ako jeden z mála živočíchov od prírody uspôsobený k vytrvalostnému behu na veľmi dlhé vzdialenosti! To treba využiť.

Spaľovanie tukov – Nie nadarmo sa hovorí, že behom sa chudne. Beh tiež patrí k aeróbnym cvičeniam, ktoré je efektívne na spaľovanie tukov.

Vhodný aj pri kŕčových žilách – Behu sa nemusíte vzdať, ani pokiaľ máte problémy s kŕčovými žilami. Dokonca je odporúčaný ako jeden z najvhodnejších športov, pri tomto ochorení.

Behanie ráno alebo večer?

Záleží na vás, či ste ranné vtáča a pôjdete si zabehať pred prácou, alebo si radšej zresetujete hlavu po všetkých povinnostiach. Obe varianty majú svoje benefity. Ranný beh vás preberie k životu, naštartuje vašu myseľ a môžete si byť istý, že vám, žiadna okolnosť nepokazí váš naplánovaný tréning. Vo večerných hodinách by mal mať človek viac energie, nakoľko svaly sú oveľa teplejšie ako ráno, veľkým benefitom je zrelaxovanie, ktoré padne vhod po náročnom dni. Ak potrebujete byť produktívny aj vo večerných hodinách, beh vám v tom pomôže.

Dizajn-bez-názvu-10 Behom k vysnívanej postave

Ako schudnúť behom?

  1. Vytvorte si plán. 
  2. Dodržujte svoj tréningový plán. 
  3. Behajte pravidelne! 
  4. Na kvalitný beh potrebujete energiu.
  5. Treba trpezlivosť. Na správnu kondíciu sú potrebné 2-3 mesiace.
  6. Zrýchľujte tempo behania. 
  7. Sledujte si spálené kalórie / vzdialenosť behu pomocou aplikácie.

A ako začať? Veľmi jednoducho, ľahko a pozvoľna, drobnými krôčikmi sa pomaly, ale isto  dopracujete nie len k svojej vysnívanej postave, ale aj k skvelým bežeckým výsledkom.

Behom k vysnívanej postave
Bol článok užitočný?