Cvičenia na posilnenie nôh na boj proti bolesti

0
99
bolest noh a cvicenia ktore vam zarucene pomozu

Sila a stabilita nôh, alebo aj ich nedostatok, môžu výrazne ovplyvniť fungovanie zvyšku tela. Zakaždým, keď urobíte krok, vaša noha je zasiahnutá vibráciami, ktoré môžu spôsobiť zápal šliach, bolesti päty či nebezpečné kŕčové žily. A to, najmä ak nosíte vysoké podpätky alebo sa zúčastňujete na záťažových činnostiach zameraných na nohy, napríklad beh.

Cvičenia bosých nôh

Pacienti k lekárom neustále prichádzajú preto, že jednoducho nemajú potrebnú silu v chodidlách. Je potrebné, aby tieto cvičenia tónovali chodidlá už od prstov na nohách. Posilňovať by ste ich mali pomocou cvičenia bosých nôh. Tie zaručujú, že budete cítiť návaly tepla a pomôžu posilňovať vaše nohy proti každodenným a chronickým bolestiam. Toto cvičenie dokáže natoľko posilniť vaše chodidlá, skutočne zvýši vaše klenby a zafixuje ploché nohy.

Obyčajné cvičenia

Ďalším mimoriadne efektívnym cvičením je tréning v stoji na jednej nohe. Alebo cvičenie so záťažou na jednu nohu, ako sú drepy, výpady a mŕtve ťahy. Práve posledný zo spomenutých je najfunkčnejšou prácou, ktorú môžete urobiť pre svoje telo. Zároveň ide aj o naše každodenné aktivity ako chôdza, beh a stúpanie po schodoch. Všetky sa tiež vykonávajú so záťažou na jednu nohu.

4 efektívne cvičenia

Státie na jednej nohe navyše posilňuje a stabilizuje chodidlo, členok a bedrá, čím posilňuje celé vaše spodné telo a zmierňuje bolesť kolena. Ak chcete spustiť zdravotnú rutinu v domácej nohe na zníženie bolesti, skúste tieto štyri kroky:

  1. Postavte sa naboso a naťahujte oblúky chodidla pomocou zatlačenia veľkých prstov do zeme.
  2. Postavte sa na jednu nohu pri vykonávaní domácich prác.
  3. Postavte sa na golfové loptičky. Tie fungujú rovnako ako penové valčeky alebo masážne palice pre vaše ostatné časti tela. Rozbíjajú kyselinu mliečnu a pomáhajú svalom relaxovať a zotaviť sa zo stres
  4. Nakloňte sa k stene, udržujte päty na zemi a kolená roztiahnuté a držte ich. Pre náročnejší strečing, stojte na jednej nohe na schodisku, držte zábradlie pre podporu. Položte pätu tak, aby visela zo schodu, a zatlačte ju nadol svojou váhou, až kým nebudete cítiť úsek v tele.
Cvičenia na posilnenie nôh na boj proti bolesti
5 (100%) 1 vote